Nieuws en Foto’s

Augustijn bierloop 2026; U was weer fantastisch!

Bedankt aan iedereen voor jullie deelname aan een terug geweldige abdijbierloop. De weergoden waren ons iets beter gezind dan vorig jaar … of misschien ook niet. Het was deze keer iets aangenamer warm, jullie waren dapper.

Anyway, hieronder vinden jullie de uitslagen voor de verschillende afstanden.

Tot volgend jaar!

Noteer in uw agenda: Abdijbierloop 12/6 en Kwis 13/6

Dé loopwedstrijd waar iedereen naar uitkijkt en je inspanning beloond wordt met… drankjes! Afhankelijk van je gelopen afstand krijg je 2, 4, 6 of zelfs 8 drankjes naar keuze. Lopen en genieten dus! Ook voor de allerkleinsten voorzien we dit jaar terug een kids-run die start om 19u.  Verdere details over abdijbierloop en kids-run kan je hier terugvinden.
Net als vorig jaar kan je terug online inschrijven (tot en met 7 juni). Doen!

Daags na de Abdijbierloop testen we niet alleen onze benen, maar ook onze hersenen! We hebben nog plaats voor een aantal teams en iedereen, ook niet leden, kunnen zich inschrijvingen. Verdere details kan je hier terugvinden.

UPDATE: je kan niet meer inschrijven, kwis is volzet!

Gelukkig Nieuwjaar!!!

🎉 Gelukkig nieuwjaar! 🎉
We wensen al onze leden van harte een sportief, gezond en gezellig 2026 toe, vol mooie loopkilometers samen 🏃‍♀️🏃‍♂️

📅 Op 17/1 vieren we dit samen tijdens onze nieuwjaarsreceptie, waar we ook de mannelijke en vrouwelijke clubkampioen zullen bekendmaken.

We hopen jullie daar talrijk te zien! 🥂💙

Najaarsevenementen 2025

Het einde van het jaar komt stilaan weer in zicht. Maar voor we 2026 verwelkomen, hebben we nog enkele leuke activiteiten voor jullie in petto!

Vredesloop

Loop mee met de Vredesloop en help het vredeslicht van de kerk van Munte naar de kerk van Melsen te brengen. Het wordt een warme en verbindende tocht.

Meer details vind je hier terug.

Laatste loopje van het jaar

Op 29 december sluiten we 2025 sportief af met ons laatste loopje. We lopen (of wandelen) samen een korte
tocht van 5 km.

Na de inspanning worden we beloond met een hapje en een drankje — de ideale manier om samen het jaar af te ronden!

Feest jogging 2025!

Het is ondertussen een traditie als start van het feestweekend organiseert Melsen feest samen met de joggingclub een jogging in en ronde de feest locatie.
Je kan 1, 2 of 3 rondjes lopen op een parcours van ongeveer 3km.

De jogging start om 19:00.
Inschrijven kan vanaf 18:00 op het scoutsterein in de kerkwegel.
7 euro, maar bij inlevering van je nummer krijg je een drankkaart van 5 euro.

.

U was weer fantastisch!

Bedankt aan iedereen voor jullie deelname aan een terug geweldige abdijbierloop. De weergoden waren ons iets beter gezind dan vorig jaar … of misschien ook niet. Het was warm, jullie waren dapper.

Anyway, hieronder vinden jullie de uitslagen voor de verschillende afstanden.

Tot volgend jaar!

Kwis Volzet!!!!

Bedankt voor jullie massale interesse in de kwis en inschrijvingen. Inschrijvingen liepen tot 7 juni, maar we merken dat er nog steeds mensen geld aan het storten zijn om vooralsnog te kunnen deelnemen. Niet doen aub. De kwis is volledig volzet.
Met dank,

het bestuur

Noteer in uw agenda: Abdijbierloop 13/6 en Kwis 14/6

Dé loopwedstrijd waar iedereen naar uitkijkt en je inspanning beloond wordt met… drankjes! Afhankelijk van je gelopen afstand krijg je 2, 4, 6 of zelfs 8 drankjes naar keuze. Lopen en genieten dus! Verdere details kan je hier terugvinden.
Net als vorig jaar kan je terug online inschrijven (tot en met 7 juni). Doen!

Daags na de Abdijbierloop testen we niet alleen onze benen, maar ook onze hersenen! We hebben nog plaats voor een aantal teams en iedereen, ook niet leden, kunnen zich inschrijvingen. Verdere details kan je hier terugvinden.